Ik kom in actie voor Fight cancer
Ik doe dit jaar mee met de rollercoaster run met als doel om geld op te halen voor Fight Cancer. Ik doe dit omdat in onze familie meerdere ervaringen met kanker zijn geweest.
Ik doe dit samen met mijn begeleider en oude vrienden van de middelbare school om een van de docenten en begeleiders te steunen die onlangs is gediagnosticeerd met darmkanker en is niet meer te genezen, dit is daarom voor ons samen een persoonlijk doel om geld op te halen voor onderzoek zodat dit in de toekomst hopelijk voorkomen of genezen kan worden.
My Achievements
Profiel geüpdate
Team gevormd
€500,- gepasseerd
Doel vergroot
Eerste donatie gehaald
Thank you to my Sponsors
€11,19
Nanda
€8,19
Marieke Schouten
Succes!
€11,19
Rian Kroot
Heel veel succes!
€5,00
Jorg Maas
Succes en ziek worden
€16,19
Sabrina
Succes Bas, wat goed dat je dit mee doet!
€8,69
Irene
€5,00
Nina Mötter
Je bent een topper Bas, mooi doel waar je je voor inzet! En wat heb je al veel geld opgehaald, goed bezig hoor!!!
€11,19
Ed
Succes !
€5,00
Evie
€20,00
Arno
Topper❤️
€10,00
Wouter Baeten
€16,19
Karien Baeten
Wat goed van je, Bas! Ik hoop dat je bakken met geld ophaalt. X
€11,19
Bas
€6,19
Malou
Succes Bas💪🏻
€6,19
Suzanne Krizman
Trots op jou dat je al voor de derde keer mee doet met deze run voor dit mooie doel!
€11,19







Super Bas!