Bas Maas

Rollercoaster Run to Fight Cancer

Ik kom in actie voor Fight cancer

Ik doe dit jaar mee met de rollercoaster run met als doel om geld op te halen voor Fight Cancer. Ik doe dit omdat in onze familie meerdere ervaringen met kanker zijn geweest.

Ik doe dit samen met mijn begeleider en oude vrienden van de middelbare school om een van de docenten en begeleiders te steunen die onlangs is gediagnosticeerd met darmkanker en is niet meer te genezen, dit is daarom voor ons samen een persoonlijk doel om geld op te halen voor onderzoek zodat dit in de toekomst hopelijk voorkomen of genezen kan worden.



My Achievements

Profiel geüpdate

Team gevormd

€500,- gepasseerd

Doel vergroot

Eerste donatie gehaald

Thank you to my Sponsors

11,19

Nanda

Super Bas!

8,19

Marieke Schouten

Succes!

11,19

Rian Kroot

Heel veel succes!

5,00

Jorg Maas

Succes en ziek worden

16,19

Sabrina

Succes Bas, wat goed dat je dit mee doet!

8,69

Irene

5,00

Nina Mötter

Je bent een topper Bas, mooi doel waar je je voor inzet! En wat heb je al veel geld opgehaald, goed bezig hoor!!!

11,19

Ed

Succes !

5,00

Evie

20,00

Arno

Topper❤️

10,00

Wouter Baeten

16,19

Karien Baeten

Wat goed van je, Bas! Ik hoop dat je bakken met geld ophaalt. X

11,19

Bas

6,19

Malou

Succes Bas💪🏻

6,19

Suzanne Krizman

Trots op jou dat je al voor de derde keer mee doet met deze run voor dit mooie doel!

11,19

Marleen

TOON MEER