Over Fight cancer

Strategisch partnership

Wat levert het op?

  • Door samen te werken met Fight cancer wordt jouw bedrijf verbonden aan de merkwaarden van Fight cancer: Jong, inspirerend, eerlijk en daadkrachtig.
  • Invulling aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen: Door samen te werken met Fight cancer, strijd je mee tegen een ziekte die helaas een hoofdrol speelt in onze maatschappij.
  • Direct bijdragen aan minder kanker en meer genezing: Als bedrijf kun je, samen met je medewerkers, klanten en leveranciers, direct bijdragen aan minder kanker en meer genezing.
  • Loyale en betrokken medewerkers: Onderzoek toont aan dat medewerkers meer betrokken zijn als hun werkgever zich maatschappelijk inzet.
  • Marktaandeel: Consumenten kiezen steeds vaker voor ‘goede producten’: "80% van de consumenten zou overstappen naar een ander merk als zij op die manier automatisch een goed doel kunnen steunen." Bron: Cone/Echo Global CR Opportunity Study
  • Netwerk: Via Fight cancer kom je in contact met andere interessante bedrijven, onze denktank en onze achterban.
  • Communicatie: De ‘Love life. Fight cancer.’ boodschap kan gecommuniceerd worden naar medewerkers, klanten, leveranciers en andere relaties.
  • Gericht geven: Vanaf bijdragen van €5000 bieden wij projectadoptie aan, waardoor je zelf kunt aangeven naar welk kankeronderzoek of welke onderzoeker jouw bijdrage moet gaan.

Voor het opzetten van een dergelijke samenwerking denken wij graag mee. Neem contact op met Stefanie: stefanie@fightcancer.nl 

Samenwerkingen

Exterion Media

Exterion Media steunt door Fight cancer zichtbaar te maken op haar digitale schermen in Nederland en abri's in de Randstad. Deze partner vindt het belangrijk om maatschappelijk betrokken te zijn bij de samenleving en heeft zich daarom verbonden aan Fight cancer. Daarnaast heeft Exterion Media meerdere edities vol motivatie deelgenomen aan de Swims.

Eric Kip, Managing Director Exterion Media: “Fight cancer zet jonge mensen aan om in actie te komen in de strijd tegen kanker. Een prachtig initiatief waar Exterion Media graag haar expertise voor inzet. Op deze manier hopen wij ons steentje bij te dragen aan de strijd tegen deze ziekte.”

Limore Noach, Directeur Fight cancer: “Eén op de drie mensen krijgt kanker in zijn of haar leven. Dat is veel te veel. Vanuit Fight cancer willen wij mensen op een jonge en positieve manier aanspreken om samen een vuist te maken tegen deze ziekte. De creatieve invulling en beleving die Exterion Media ter beschikking stelt in combinatie met het brede bereik middels Out-of-Home campagnes is voor Fight cancer enorm waardevol om onze doelgroep op de juiste manier te betrekken.”

LEES MEER

Maxlead

Online marketingbureau Maxlead zet zich in als kennispartner om Fight cancer te ondersteunen met online marketing en optimalisatie van onze website. Daarnaast zetten zij zich in om samen met Fight cancer een vuist te maken tegen kanker en geld in te zamelen door deel te nemen aan onder andere het Love Life Diner.


LEES MEER