The A-team

Rollercoaster Run to Fight Cancer

Wij komen in actie voor Fight cancer

Wij gaan de uitdaging aan tijdens de Walibi Run! Niet alleen voor de fun of de kilometers, maar om samen geld op te halen voor kankeronderzoek. Als team laten we zien dat je samen verder komt dan alleen.

Steun ons, moedig ons aan en help mee in de strijd tegen kanker. Elke bijdrage telt. 💙🎗️

Bedankt voor jullie bijdrage!

11

Nanda

Super Bas!

5

Anonymous

Ik verwacht wel een kort en bondige BJ maar daar komen we nog wel op terug 😉

41

Lisa Dijkers

Goed bezig Toppers! Veel succes en plezier met rennen!

16

Jinte Faes

21

Manon Faes

Heel veel plezier!!

25

R.m. Verhallen

11

Job

11

Job

21

Frank Faes

Succes met rennen

10

Dennis Van Rooij

Succes!!

31

Wil Dings

10

Rowan Tuijtelaars

Veel succes Luuke! Goed bezig!

11

Frank Wijs

Succes Luuke!!

10

Ties Van Den Brand

Succes topper!

10

Lisa Looijmans

Zet hem op Luuke! Super goed van je dat je dit doet!!

10

Nova Van Broekhoven

Heel veel succes Luuke 🫶🏼

21

Anonymous

10

Milon Jolie

Heel veel succes!

5

Wouter Hoevenaars

Zet ‘m op!

21

Stans Melman-machielse

Veel succes Suzanne en team! Lieve groetjes, Stans en Bob

21

Désiré Schulte

21

Coen En Henny

Goed bezig Luuke! Veel succes en plezier!

51

Bart Schulte

Veel plezier meisje

23

Daan

Zet hem op, Robin!

11

Christel Faes

Je kant het! Kom op meid! Yeah 🤪🏃🏽‍♀️💪🏼

26

José Stokkermans

Lieve Luuke Heel veel succes je kunt het Liefs oma

51

Derlei

Gas erop❤️

11

John Giessenburg

Robin heel veel succes!

31

Arianne Gerritse

Heel veel succes Robin!! 💪🏻💨❤️

10

Lieke Van Broekhoven

Heel veel succes!🫶🏻

25

Vincent Gerritse

Zet em op kerel!!!!

51

Ruud

Sterkte en zet hem op!

11

Martin Vd Pol

Veel succes van Persie ..haha

21

Pa En Monique

Succes lieverd!!!

51

Indalo Administratieve Dienstverlening

Goed initiatief. Ga zo door

5

Anonymous

Hopelijk helpt t

16

Bas Van De Werken

Lekker bezig maat!

10

Dennis Kootkar

11

Tuur Henquet

6

Floris Dijk

Mooi dat je dit doet man💪

10

Anonymous

C

21

Claudia Van Gils

Topper!

11

Julia Odekerken

Succes amigo kei goed dat je dit doet!!!

16

Anonymous

5

Wesley Eland

Hop naar die €100!! Zet hem op

8

Marieke Schouten

Succes!

11

Rian Kroot

Heel veel succes!

5

Jorg Maas

Succes en ziek worden

16

Sabrina

Succes Bas, wat goed dat je dit mee doet!

10

Danielle

10

Danielle

9

Irene

21

Charlotte En Jasper De Wit

5

Nina Mötter

Je bent een topper Bas, mooi doel waar je je voor inzet! En wat heb je al veel geld opgehaald, goed bezig hoor!!!

11

Ed

Succes !

5

Evie

20

Arno

Topper❤️

10

Wouter Baeten

16

Karien Baeten

Wat goed van je, Bas! Ik hoop dat je bakken met geld ophaalt. X

11

Bas

6

Malou

Succes Bas💪🏻

6

Anonymous

11

Martin

Succes

6

Suzanne Krizman

Gezellig dat je met ons mee gaat en dus mee doet voor dit goede doel!

6

Suzanne Krizman

Trots op jou dat je al voor de tweede keer mee doet met deze run voor dit mooie doel!

6

Suzanne Krizman

Trots op jou dat je al voor de derde keer mee doet met deze run voor dit mooie doel!

6

Suzanne Krizman

Trots op jou dat je al voor de derde keer mee doet met deze run voor dit mooie doel!

51

Anonymous

Trots op jullie dat jullie meedoen voor dit hele goede doel.

6

Lydia Vdv

5

Sandra

20

Anonymous

11

Marleen

10

John Krizman

Go go go Suzanne

20

John Krizman

TOON MEER