Bonlite

Rollercoaster Run to Fight Cancer

Wij komen in actie voor Fight cancer

Ook dit jaar gaat team Bonlite weer van start.


Door kanker zijn heel veel familie leden alsmede goede vrienden geraakt. Helaas hebben velen dit gevecht niet gewonnen.


Mijn moeder heeft dertig jaar geleden deze strijd ook niet gewonnen maar heeft door mee te doen aan experimentele behandelingen wel voor veel meer kennis en betere behandelingen gezorgd voor iedereen na haar.


Mede door bovenstaand voelt het goed om dit jaar weer mee te doen.


Sponsor je ons ook ??

Bedankt voor jullie bijdrage!

51

Familie Liem

Succes, zet'm op!

11

Nanda Griffioen

Jullie kunnen het mannen toy toy!!!

78

Bjorn Leenen

Nou, even afronden dan. Voor een goed doel

21

Anonymous

Succes Kurt!

11

Anonymous

Lekker bezig maat trots op je

11

Stefanie

Zet hem op Kurt!

26

Oma Lore

Top Kurt voor de 3e keer voor dit mooie doel lopen. Succes! Extraatje voor je eindsprint!

26

Lore P.

Nog wat voor jullie eindsprint! Prachtig dat jullie dit weer doen voor dit belangrijke doel!

10

Anonymous

112

Anonymous

Kurt, ik ben heel trots dat je vandaag voor dit goede doel loopt! Jullie hebben een prachtig bedrag ingezameld. Hierbij nog extra aanmoediging. Succes & veel plezier straks!

10

Hr Wl Admiraal, mw Mm Admiraal-van Mourik

21

R.j. Nelissen

Zet 'm op mannen! Heb er het volste vertrouwen in! Succes!!!!!

20

Anonymous

301

Bjorn Leenen

Laatste duw naar een mooi bedrag team Bonlite!

50

Michiko Van Den Kommer

Wat mooi dat jullie dit doen Kurt! Zet em op! 💪

469

Anonymous

Walibi topper

31

Kurt

Verdubelling van 3 donaties van collegas

30

Anonymous

Lekker op de 2500

31

Kees

10

Karen Martirosyan

💪🏼 Success, Kurt!

10

Jessie Lodewijk

Succes Kurt!

21

Anonymous

16

Anonymous

Lekker bezig mannen!!!!! Klaar voor de start??

10

Efekaan Aliden

Goed bezig broeder

10

Alex Van Den Berg

Succes vriend! Trots op je inzet voor deze belangrijke ziekte! 💪🏼💪🏼

26

Anonymous

Geweldig Kurt en veel succes!

21

Gabor En Edina

10

Jeanine Braam-kuipers

21

Suzanne Rietveld

Zet me op

21

Astrid Walter

Succes lieve mensen .

21

Yvonne Wiegel

Succes Raimond

21

Yvonne Wiegel

Succes Dion

501

Anonymous

zet hem op

31

Jooske Kool

Wat een mooie actie! Veel succes! Dat het een waardevolle bijdrage mag zijn! ❤️ Jooske Kool

10

Ellen Warmerdam

Veel succes Kurt!

31

Greetje Kok-staal

Dag Kurt, Zo mooi jullie aktie. Heel veel succes.

25

Stan

Lekker bezig! Succes!!!

41

Domi Thomson / Cole Thomson

Success bud! See you soon! - Thomsons

51

Ariën Van Wetten

Succes Kurt en Björn. Mooi initiatief

16

Ties Imkamp

11

Stefanie

Zet m op !!!

11

Jeffrey Roest

Prachtig doel waar je het voor doet, zet hem op!

26

Oma Roos P.

Veel succes Björn!

26

Oma Roos P.

Veel succes Kurt!

16

Astrid Schouten

Heel veel succes Kurt en Björn!

21

Ellen Van Beenen-fels

51

John Leenen

Doe jullie best. Ik ben sponsor.

21

Anonymous

Succes

30

David Voss

Lekker bezig!

11

Teresa

21

Anonymous

Zet m op!

21

Mart Luiten

Succes Kurt!

21

Anonymous

Heel goed Kurt dat je dit doet. Veel succes met het lopen.

21

Sascha

Succes...you can do it!!!

26

Anonymous

16

Anonymous

Succes!!

16

Anonymous

Zet hem op.

51

Lore P.

Mooi dat jij je weer inzet voor onderzoek bij kanker! Top Kurt!!

31

Lore P.

Mooi dat jullie weer meelopen! Zo belangrijk die onderzoeken!

6

Marwin Marcussen

Succes Bjorn en kurt

21

Jasper Van Westen

51

Bjorn Leenen

51

Bjorn Leenen

11

J.a

16

Joan Van Der Prijt

Jullie kunnen het!!!!!

101

Anonymous

501

Bonlite

51

Luxaflex

Succes toppers 💪🏻👍🏻

251

Verano Nederland

Zet 'm op Raimond!

TOON MEER