Veelgestelde vragen

Hieronder tref je de meest voorkomende vragen over de Walk and Dance to Fight Cancer.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mailtje naar: 

delfland@walkanddance.nl en wij beantwoorden jouw vraag dan zo snel mogelijk.

Wanneer is Walk&Dance to Fight Cancer - Midden-Delfland?

20 juni 2020

Hoe ziet het programma eruit op 20 juni 2020?

Het programma van Walk&Dance to Fight Cancer op 20 juni 2020 maken wij in de loop van Februari bekend. De organisatie is hard aan het werk om hier een te gekke dag van te maken.

Houd deze website en de social media in de gaten voor updates over het programma.

Wat is de route van Walk&Dance to Fight Cancer?

De route van Walk&Dance to Fight Cancer Midden-Delfland is 25 kilometer door de eigen gemeente. De exacte route wordt snel bekend gemaakt via deze website.

Hoe lang doe ik erover? 

Een getrainde wandelaar doet rond de 4 uur over 25 kilometer. Een minder getrainde wandelaar doet daar ongeveer 6 uur over. Daarnaast zijn er langs de route nog leuke stops met genoeg entertainment om je nog iets langer over deze mooie tocht te laten doen.

Wie organiseert Walk&Dance to Fight Cancer Midden-Delfland?

De organisatie van Walk&Dance to Fight Cancer Midden-Delfland is een samenwerking tussen lokale vrijwilligers en de Stichting Fight cancer.

Hoe gaan jullie om met het Coronavirus?

Nu het coronavirus ook in Nederland is geconstateerd, krijgt Fight cancer veelvuldig de vraag of dit gevolgen heeft voor de evenementen die zij organiseert.

Fight cancer houdt alle berichten van het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) en de GGD (Gemeentelijke Gezondheidsdienst) en de ministeries die met deze problematiek bezig zijn nauwlettend in de gaten. Mochten er vanuit de overheid maatregelen worden opgelegd die mogelijk ook onze events raken, dan laten wij dat zo spoedig mogelijk weten. Zie voor actuele informatie over het coronavirus de website van het RIVM:

https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus

Hoe kan ik op 20 juni Walk&Dance to Fight Cancer bereiken?  

Houd deze site in de gaten voor een update van deze informatie. 

Hoe schrijf ik me in?

Inschrijven kan via de website van Walk&Dance to Fight Cancer of via deze link.

Wat ontvangt een individuele deelnemer? 

Het inschrijfgeld voor Walk&Dance to Fight Cancer 2020 bedraagt voor individuele deelnemers €35,- (incl. btw). Er is een inspanningsverplichting die iedere deelnemer aangaat voor minimaal € 100,- aan donaties t.b.v. kankeronderzoek en preventie. De donaties gaan, via KWF Kankerbestrijding, direct naar wetenschappelijk kankeronderzoek en preventie. Na inschrijving ontvangt iedere deelnemer via e-mail een link naar zijn/haar persoonlijke pagina om donateurs te gaan werven. Elke deelnemer ontvangt:

  • 1x startbewijs Walk&Dance to Fight Cancer Midden-Delfland 2020;
  • Een leuke goodiebag!
  • Medaille bij de finish op SV Den Hoorn;
  • Deelname aan het dance event op SV Den Hoorn;
  • Persoonlijke pagina op de site van Walk&Dance to Fight Cancer;
  • Entertainment en versnaperingen langs de route.

Wat ontvangt een vriendenteam? 

Het inschrijfgeld voor Walk&Dance to Fight Cancer 2020 bedraagt voor een vrienden team € 175,-, excl. btw (maximaal 5 personen). Er is een inspanningsverplichting die iedere deelnemer aangaat voor minimaal € 100,- aan donaties t.b.v. kankeronderzoek en preventie. De donaties gaan, via KWF Kankerbestrijding, direct naar wetenschappelijk kankeronderzoek en preventie.. Dat betekent dat een team dus minimaal € 500,- aan donaties ophaalt. Laat het daar vooral niet bij en vecht je qua donaties ophalen naar boven! Na inschrijving ontvangt iedere deelnemer per e-mail een link naar zijn/haar vrienden teampagina om donateurs te gaan werven.

Vriendenteams ontvangen:

  • 5x startbewijs Walk&Dance to Fight Cancer 2020;
  • Een leuke goodiebag voor elke deelnemer
  • Deelname aan het dance event op SV Den Hoorn;
  • Eigen vrienden teampagina;
  • Teamfoto voorafgaand aan de start;
  • Entertainment en versnaperingen langs de route.

Wat ontvangt een business team? 

Vorm een team samen met collega’s of relaties! Een business team is er al vanaf € 350,- (excl. btw), maar er zijn veel meer mogelijkheden!

BRONS € 350,00

  • Naamsvermelding op de website
  • Naamsvermelding op Sociale Mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
  • Naamsvermelding bij zowel startlocatie als finishlocatie (SV Den Hoorn)
  • Mogelijkheid om met maximaal 2 personen deel te nemen, inclusief het dance event. Voor extra aanmeldingen geldt het reguliere inschrijfbedrag van € 35,00 per persoon

ZILVER € 600,00

  • Naamsvermelding op de website
  • Naamsvermelding op Sociale Mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
  • Naamsvermelding bij zowel startlocatie als finishlocatie (SV Den Hoorn)
  • Mogelijkheid om met maximaal 5 personen deel te nemen, inclusief het dance event. Voor extra aanmeldingen geldt het reguliere inschrijfbedrag van € 35,00 per persoon
  • Naamsvermelding op de fotowand

GOUD € 1.000,00

  • Naamsvermelding op de website
  • Naamsvermelding op Sociale Mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
  • Naamsvermelding bij zowel startlocatie als finishlocatie (SV Den Hoorn)
  • Mogelijkheid om met maximaal 10 personen deel te nemen, inclusief het dance event. Voor extra aanmeldingen geldt het reguliere inschrijfbedrag van € 35,00 per persoon
  • Naamsvermelding op de fotowand
  • Naamsvermelding op de achterzijde van het Walk&Dance to Fight Cancer shirt 

HOOFDSPONSOR       vanaf € 2.500,00

  • Naamsvermelding op de website
  • Naamsvermelding op Sociale Mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
  • Naamsvermelding bij zowel startlocatie als finishlocatie (SV Den Hoorn)
  • Mogelijkheid om met maximaal 10 personen deel te nemen, inclusief het dance event. Voor extra aanmeldingen geldt het reguliere inschrijfbedrag van € 35,00 per persoon
  • Naamsvermelding op de achterzijde van het Walk&Dance to Fight Cancer shirt
  • Voor het resterende bedrag van tenminste € 1.500,00 wordt in overleg een passende invulling op maat geleverd 

PARTNER        op basis van barterdeal

  • Naamsvermelding op de website
  • Naamsvermelding op Sociael Mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
  • Naamsvermelding bij zowel startlocatie als finishlocatie (SV Den Hoorn)
  • Mogelijkheid om met maximaal 10 personen deel te nemen, inclusief het dance event. Voor extra aanmeldingen geldt het reguliere inschrijfbedrag van € 35,00 per persoon
  • Naamsvermelding op de fotowand
  • Naamsvermelding op de achterzijde van het Walk&Dance to Fight Cancer shirt
  • Voor de totale waarde van de barterdeal wordt in overleg een passende invulling op maat geleverd.

Maar ook wanneer u een bijdrage op maat wilt leveren gaan wij graag met u in gesprek. Wat dacht u bijvoorbeeld van uw bedrijfsnaam op een bidon, een handdoek voor iedere deelnemer of enkele kratten vers fruit op een tussenstop? Ook bieden we extra exposure voor de deelnemende teams middels logovermelding in filmpjes, gedeeld via onze social meda kanalen. 

Er zijn ook andere mogelijkheden om te participeren als bedrijf, interesse? Mail naar delfland@walkanddance.nl

Wat ontvangt een kidswalk (t/m 12 jaar) deelnemer? 

Het inschrijfgeld voor Walk&Dance to Fight Cancer 2020 bedraagt voor kidswalk deelnemers €5,- (incl. btw). De kidswalkers kunnen zo de laatste 5KM meelopen. Er is een inspanningsverplichting die iedere deelnemer aangaat voor minimaal € 100,- aan donaties t.b.v. kankeronderzoek en preventie. De donaties gaan, via KWF Kankerbestrijding, direct naar wetenschappelijk kankeronderzoek en preventie.. Na inschrijving ontvangt iedere deelnemer via e-mail een link naar zijn/haar persoonlijke pagina om donateurs te gaan werven. Elke deelnemer ontvangt:

  • 1x startbewijs Kidswalk - Walk&Dance to Fight Cancer Midden-Delfland 2020;
  • Medaille bij de finish op SV Den Hoorn;
  • Deelname aan het dance event op SV Den Hoorn;
  • Persoonlijke pagina op de site van Walk&Dance to Fight Cancer;
  • Entertainment en versnaperingen langs de route.
  • Kids moeten onder begeleiding van een verzorger zijn.

Waar kan ik promotiemateriaal vinden om bekendheid te geven aan mijn deelname aan Walk&Dance to Fight Cancer?

Hier kun je de poster en flyer downloaden om te gebruiken voor jouw persoonlijke promotie.

Ik wil een donatie doen, maar ik wil pas later betalen. Kan dat?  

Als je als bedrijf een donatie doet van meer dan € 250,00, dan kun je een factuur ontvangen die je dan binnen 14 dagen betaalt. Ga hiervoor naar de donatiepagina. Zodra je € 250,- of meer als donatiebedrag én de bedrijfsnaam hebt ingevuld, komt de mogelijkheid (naast iDeal) ‘Factuur’ tevoorschijn. Klik daarop en geef aan dat je later wilt betalen, middels de factuur die je per mail krijgt.

Hoe kan ik aan al mijn familie en vrienden een bericht sturen waardoor ze eenvoudig aan mij kunnen doneren?  

Stuur een e-mail, een Facebook bericht via jouw eigen pagina of tag mensen via onze Facebook pagina, Instagram of een tweet via Twitter met de link naar je persoonlijke pagina. Als mensen op die pagina, onder jouw foto en motivatie op de knop 'doneer' drukken, dan doneren ze direct aan jou. 

Kan ik ook vanuit het buitenland betalen? 

Je kunt doneren via iDeal of met creditcard. Uiteraard kun je ook vanuit het buitenland doneren alleen ondersteunen de betalingssystemen van onze website dit niet. Als je wilt doneren vanuit het buitenland maar je kunt dat niet met creditcard, neem dan even contact met ons op via de e-mail, dan maken wij het voor jou in orde.

Waarom wordt er € 0,79 in rekening gebracht bij een donatie? 

Om onze vaste IT kosten zo laag mogelijk te houden, maken wij voor al onze evenementen gebruik van het fondsenwerf platform Funraisin en het betaalplatform Stripe. Deze platformen rekenen een (variabele) fee op de betaaltransacties. Omdat het onmogelijk is om het aantal deelnemers/donaties en de hoogte ervan vooraf in te schatten, hebben wij ervoor gekozen om hiervoor een vrijwillige bijdrage van € 0,79 aan de deelnemer/donateur te vragen. Deze heeft bij het afrekenen de keuze om wel of niet bij te dragen aan die kosten. 

Oeps, ik heb aan de verkeerde persoon gedoneerd. Wat moet ik nu doen? 

Let goed op dat tijdens het doneren via het donatieformulier de persoon aan wie je wilt doneren ook NAAST het formulier staat. Als er verkeerd wordt gedoneerd, kunnen wij dat namelijk helaas NIET voor je oplossen.