My Achievements
Zelf een eerste donatie gedaan
Pagina gedeeld op social media
Blog bericht geschreven
Profielfoto toegevoegd
Streefbedrag gehaald
Streefbedrag hoger dan €500
Team gemaakt
Eerste 5 donaties binnen!
Thank you to my Sponsors
€11,19
Joey
€15,00
Laurens Maas
Heel veel succes, we weten hoe het is en goed dat je er voor wil strijden.
€16,19
Iris Den Besten
Succes!
€21,19
Cor De Heer
Hoi david maak er wat van
€21,19
Debbie Noorlander
€31,19
Wayne Kropman
€30,00
Yvonne Geertsen
Succes! 🍀
€6,19
Bertje
€76,19
Nik Smetsers
€21,19
Cor De Heer
Succes gast! Bandjes om maar!
€21,19
Opa En Oma Kocken
Succes David
€51,19
Immie
Succes dave!🍺🍺🍺
€25,00
Astrid
Top dat jullie dit doen! Veel succes. Liefs astrid
€51,19
Kirsty Kocken
€5,00







Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng Oe oe Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng Oe oe En kilometers spoor schieten onder mij door. Ik ben op weg naar jou, want ik ben weg van jou. Vanochtend vroeg vertrokken in de luwte van de nacht En tien minuten op de trein gewacht. Want die had wat vertraging mijn God daar baal ik van Omdat ik nu tien minuten minder bij jou blijven kan Refrein Ik zit in een coupé niet roken tweede klas. Heb de hele bank voor mij alleen/ De conducteur komt langs: “Jongen voeten van de bank” Hij vraagt mijn kart waar ga je heen. Nou ik ga naar mijn lief toen is dit de goede trein Hij zegt: het staat niet op je kaart maar ik weet waar jij moet zijn. Refrein De trein raast alsmaar verder van station naar station Ik kom op plaatsen waar ik nooit ben geweest. Er rammelt plotseling kar roept een juffrouw “koffie thee” Ik heb wel dorst, toch zeg ik nee. Want de trein vermindert vaart terwijl mijn hart steeds sneller gaat. Kijk uit het raam om te zien of zij daar staat. Refrein Ik stap uit, kijk om me heen, even voel ik mij alleen Want ik zie haar nog niet staan. Maar vanachter een pilaar verschijnt haar lachende gezicht. Voor mijn gevoel lijkt alles langzamer te gaan. En ik ren op haar af en zij komt mij tegemoet En achter ons vertrekt de trein, omdat een trein nou eenmaal verder moet. Refrein En ik blijf bij jou slapen Want jij woont bij het spoor En 's nachts oelala gaat het ritme door;