Unstoppable (Again)

LoveLife Run | Amsterdam

Wij rennen door

We blijven rennen. Ananda doet voor de derde keer mee aan deze run. Sommige teamleden zijn er ook weer bij, net als vorige edities. Samen staan we sterk! 

We doen dit om geld op te halen voor kankeronderzoek en omdat hardlopen verschrikkelijk.....leuk en verslavend is! 

Onderzoek is heel hard nodig, want nog steeds krijgt 1 op de 2 mensen in Nederland de diagnose kanker. Sponsor ons en help daarmee Fight cancer met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker.  Fight cancer en wij zijn jou heel erg dankbaar.

Bedankt voor jullie bijdrage!

31

Nils

Zet hem op!

31

Bureau Baard

Succes Ananda!

11

Wiebe

101

Eveline Van Aken

Je kan het!

100

Andre Van Aken

Zet hem op, wel je moeder verslaan.

11

Menno

30

Bob Mangelsdorf

Succes Amanda!

11

Bram Dijkstra

Goed bezig Ananda!

101

Anonymous

41

Anonymous

Zet ‘m op! Mooi dat jullie dit samen doen!

21

Kim En Pieter

11

Anonymous

Veel succes 🏃‍♂️👍

25

Lianne En Wouter

Een heel mooi doel, zet ‘m op!

25

Jelger En Cindy Spijksma

Wat een mooi doel, succes!!

50

Arjan En Rianne

41

Niek En Gaby

Zet m op!

21

Betty

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag lieve Sabrina!

31

Gerard, Carla En Marcel. Noot

Veel succes met het lopen voor dit mooie doel.

101

Leo En Ineke Erné

Heel veel succes met de Love Live run.

101

Ada De Greef

Heel veel succes xxx

75

Andrew En Daphne

Van harte gefeliciteerd lieve dame. Dat deze bijdrage daadwerkelijk iets mag toevoegen...😘

21

Anonymous

Voor Sabrina en Ananda!

TOON MEER