Wij rennen door
We blijven rennen. Ananda doet voor de derde keer mee aan deze run. Sommige teamleden zijn er ook weer bij, net als vorige edities. Samen staan we sterk!
We doen dit om geld op te halen voor kankeronderzoek en omdat hardlopen verschrikkelijk.....leuk en verslavend is!
Onderzoek is heel hard nodig, want nog steeds krijgt 1 op de 2 mensen in Nederland de diagnose kanker. Sponsor ons en help daarmee Fight cancer met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Fight cancer en wij zijn jou heel erg dankbaar.
Bedankt voor jullie bijdrage!
€31
Nils
€31
Bureau Baard
Succes Ananda!
€11
Wiebe
€101
Eveline Van Aken
Je kan het!
€100
Andre Van Aken
Zet hem op, wel je moeder verslaan.
€11
Menno
€30
Bob Mangelsdorf
Succes Amanda!
€11
Bram Dijkstra
Goed bezig Ananda!
€101
Anonymous
€41
Anonymous
Zet ‘m op! Mooi dat jullie dit samen doen!
€21
Kim En Pieter
€11
Anonymous
Veel succes 🏃♂️👍
€25
Lianne En Wouter
Een heel mooi doel, zet ‘m op!
€25
Jelger En Cindy Spijksma
Wat een mooi doel, succes!!
€50
Arjan En Rianne
€41
Niek En Gaby
Zet m op!
€21
Betty
Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag lieve Sabrina!
€31
Gerard, Carla En Marcel. Noot
Veel succes met het lopen voor dit mooie doel.
€101
Leo En Ineke Erné
Heel veel succes met de Love Live run.
€101
Ada De Greef
Heel veel succes xxx
€75
Andrew En Daphne
Van harte gefeliciteerd lieve dame. Dat deze bijdrage daadwerkelijk iets mag toevoegen...😘
€21
Anonymous
Voor Sabrina en Ananda!







Zet hem op!