Synchro Gangsters

Swim to Fight Cancer | Heerenveen

Wij komen in actie voor Fight cancer

Wij zijn Mette, Maud, Sofie en Myrthe. Normaal zwemmen we samen synchroon en vormen we een team in het water op muziek. Maar deze keer vormen we een team met een ander doel: samen geld ophalen voor kankeronderzoek.

Kanker is iets wat in ons allemaal onze omgeving voorkomt. We hebben familieleden en vrienden die hiermee te maken hebben (gehad). Gelukkig gaat het soms goed en zijn mensen weer schoon, maar we weten ook dat het niet altijd zo afloopt. We vinden het heel verdrietig dat nog steeds zoveel mensen ziek worden en overlijden aan kanker.

Dat raakt ons en daarom willen wij iets doen. Door mee te doen hopen we geld op te halen voor belangrijk onderzoek. Want dat is hard nodig, zodat meer mensen beter kunnen worden en minder mensen iemand hoeven te missen.

Samen staan we sterk en willen we een verschil maken.

Sponsor ons en help Fight Cancer met belangrijk onderzoek.
Wij zijn jullie daar heel dankbaar voor! 💙

Bedankt voor jullie bijdrage!

21

Beppe Van Der Wal

Zet hem op dames! Groetjes Beppe van der Wal

21

Kim Laan

Succes dames

11

Anonymous

11

Guus Vogels

Zet hem op!!

21

Cees Meindertsma

11

Merijn & Verena

Veel succes meiden!!

11

Suus En Daan

Go Mette en vriendinnen!

26

Anonymous

Succes!

21

Esther Schoenmakers

Succes, dames! Hopelijk halen jullie heel veel geld op voor kankeronderzoek.

36

Marcel De Vries

Succes!

3

Anonymous

10

Anonymous

11

Armand Fabriek

10

Yvonne

Goed van je Myrthe!

21

Heit En Mem

Supergoed van jullie meiden dat jullie dit gaan doen. Heel veel plezier samen en succes!!

50

Opa En Oma

Go Go Go

11

Remco Dijkstra

Succes!

11

Rob En Romy

15

Sietske

Zet m op Myrthe en Team!

6

Aaltje Klijnstra

21

Amerens Mulder

10

Marc En Deir

Zet hem op lieverd!!! Hartstikke goed van jullie!!

21

Anonymous

Toppers, zijn jullie! J en R

21

Tineke Folkers

Hoi Myrthe, heel mooi initiatief!! Wij steunen jullie graag omdat het doel ons aan het hart gaat. Helaas hebben wij in onze nabijheid 2 jonge mensen aan deze verschrikkelijke ziekte verloren. Daarom is het zo goed dat jullie dit doen! Zet m op!!! Groetjes van Harro, Tineke, Hanna, Saar en Wies Folkers

21

Anonymous

6

Ingrid

10

Anonymous

Zet em op dames!

16

M Nanne

Dames zet hem op jullie kunnen het

21

Willem

Heel veel succes en wat goed van jullie.

31

Anonymous

Succes Maud, zo goed dat je hier geld voor inzamelt!

11

Janke Bruintjes

Succes met jullie actie

11

Hugo, Marijke, Ruben & Fenna

11

Anonymous

Wat een mooi initiatief! Zet hem op en veel Succes!🍀

11

Diederik En Berendina Jongena

Heel veel succes en mooi doel waar voor jullie zwemmen.

31

Gerla Vd Molen

11

Annemarie Tulner Vd Wal

Alvast veel succes en vooral plezier. Groetjes

51

Folkwin Holtrop

Prachtig initiatief!

11

Harm En Hennie V D Goot

We hopen dat jullie een flink bedrag op halen

21

Beppe En Jappie

Succes!

10

Annie Blaauw

Heel veel succes met jullie actie en succes op 6 september!

21

Afke Nynke

Super dat jullie dit doen 🌸

11

Miranda Veenstra

Toppers. Zet hem op 😁👏👏👏

10

Anonymous

Suc6 dames

11

J. Postma

Heel veel succes allemaal, hoop dat jullie een mooi bedrag binnen halen.

10

Anonymous

Succes dames! Fantastisch dat jullie dit doen.

6

Anonymous

21

Anneke Klijnstra

Succes froulje!🍀 Super goed doel💝 Pake Edzerd en beppe Ankie ha een donaesje dien😘👍🏻

TOON MEER