Floor Groenewoud - Fassaert

LoveLife Run | Amsterdam

Floor komt in actie voor Fight cancer!

Totaal onverwachts begon ik in september 2026 aan een reis om te vechten tegen borstkanker. Inmiddels is het 8 maanden geleden dat ik de diagnose kreeg en ik ben dan ook trots om nu alweer in staat te zijn om mee te kunnen doen aan deze LoveLife Run in Amsterdam! Dit is mede dankzij een geweldig team van specialisten van OLVG/AVL/Fysio Holland, mijn fantastische gezin, familie/vrienden en collega's én de huidige kennis, inzichten en behandelingen voor mijn veelvoorkomende variant. Maar de wetenschap staat niet stil, en onderzoeken zijn nodig ten aanzien van preventie, behandelingsoptimalisatie/mogelijkheden en oog voor kwaliteit van leven.

Met deze run kom ik in actie om geld op te halen voor kankeronderzoek. Dat is heel hard nodig, want nog steeds krijgt 1 op de 2 mensen in Nederland de diagnose kanker. Sponsor mij en help daarmee Fight cancer met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Fight cancer en ik zijn jou heel erg dankbaar. 

My Achievements

Zelf een eerste donatie gedaan

Pagina gedeeld op social media

Blog bericht geschreven

Profielfoto toegevoegd

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan €500

Team gemaakt

Eerste 5 donaties binnen!

My Updates

Verdubbeling van streefbedrag op dag 2!

Tuesday 23rd Jun
Wat ontzettend mooi dat er al zo snel en zoveel donaties gedaan zijn! 
Het doet me goed dat ik samen met anderen op deze manier een positieve draai kan geven aan de rotziekte die me overkwam.

Zoveel donaties bij de eerste dag!

Saturday 20th Jun
Hartverwarmend; de donaties, de steun en de lieve woorden aan mij!
Bedankt allemaal!

Thank you to my Sponsors

20,00

S.l. Gorter Eo W.b. Ribbens

11,19

Eva Schaap

31,19

Anonymous

Lieverd wat ben jij een strijder en dat toon je nu ook weer aan door dit te gaan doen. Ik steun je 10000% jij kan dit! Trots op jou liefs Madeline

21,19

Petra Comsole

21,19

Sigrid Klein

Wat geweldig Floor, zet 'm op!!

10,00

Martine N

Super knap dat je dit wil gaan doen, zet hem op!

51,19

Gerard Hazenberg

Goed te horen dat je alweer kan doen. Zet hem op.

6,19

Anonymous

Good luck :)

11,19

Brigitte Denneboom

Zet ‘m op Floor! Heel erg veel succes en plezier, ook met de trainingen! 💪

21,19

Goia & Jelmen

Succes Floor! Wat een geweldige uitdaging na zo’n uitdagend jaar.

21,19

Sophie

Wat geweldig dat je dit doet, Floor! Heel veel succes!

26,19

Mieke Wijminga

Succes Floor, zet hem op.

20,00

Marleen

Super dat je alweer in zo’n goede conditie bent om dit te gaan doen. Succes!

31,19

Linda Bannink

Zet ‘m op Floor! Mooi en knap dat je dit gaat doen! Liefs van ons! Xxlinda

26,19

Anonymous

Super knap dat je dit gaat doen!!

21,19

Anonymous

Wij zijn al donateur bij de kanker en kika kanker al meer dan 10 jaar.Maar voor jou Floor extra voor de run.

20,00

Kwini Draaibas

Lieve Floor, Ik sponsor je graag bij je gevecht tegen kanker. Een verschrikkelijke ziekte waar ik mijn ouders aan ben verloren en nog veel meer dierbaren. Je hebt al veel overwonnen en gaat nog veel meer winnen. Zet em op Floor, je kan het! Liefs Kwini

50,00

Michel En Edith Dückers

Lieve Floor, Wat ontzettend bijzonder en bewonderenswaardig dat je in oktober meedoet aan de LoveLife Run in Amsterdam. We schrokken toen we hoorden dat je onlangs zelf ziek bent geweest. Dat maakt jouw deelname extra betekenisvol. Het is enorm knap en dapper dat je deze uitdaging aangaat. Niet alleen voor jezelf, maar ook om aandacht te vragen voor anderen die nog midden in hun gevecht zitten. Je laat zien hoeveel kracht, doorzettingsvermogen en positiviteit een mens kan hebben! We wensen je heel veel succes met de voorbereidingen en natuurlijk met de run zelf. Je bent een inspiratie voor velen. Heel veel succes! Liefs Michel en Edith

25,00

Mw Ds Weber, hr Amj Van De Braak

26,19

Marlies Van Eekeren

Lieve Floor! Wat goed dat je dit doet en kunt doen. Trots op je!! Heel veel succes 😘

21,19

Alfred Maasbommel

Heel veel succes en super stoer dat je dit doet!

20,00

Nathalie De Jong

Ik vind het echtcgeweldig dat je gaat meerennen, om de wetenschap te steunen maar vooral ook dat je na dit bewogen jaar vitaal en sterk genoeg bent om te kunnen deelnemen. Ik hoop dat je je streefbedrag gaat verdubbelen. Veel liefs Nathalie

25,00

Mw H S Kimman

31,19

Barbara

Succes lieve Floor!

51,19

Anonymous

Ik doe mee !

31,19

Eva Van Vugt

Knap hoor Floor! Je mag super trots zijn!!!

21,19

Mieke Van De Sande

Zet hem op Floor! Je bent een topper!! Dikke knuffel!

20,00

Floor Götschenberg

50,00

S .v..d.

Lieve Floor, Trots op jou ,. Ik juich voor jou. Liefs

10,00

Marco

Goed bezig Floor. Zet m op.

75,00

Wouter

Succes Floor!!!

21,19

Mirte

Zet 'm op, kanjer! Heel trots op je

21,19

Kubra Balasar

26,19

Lotte Van 't Hooft

Zet hem op Floor!! 🩷💪

50,00

Mch Prinsen

51,19

Trees Fassaert

Zet 'm op Floor! Liefs Guido en Trees

76,19

Roland Pateer

26,19

Anonymous

Echt stoer van je , liefs Angela

26,19

Eske Van Vugt-fassaert

Heel veel succes kanjer!

25,00

Elise Janssen

Heel stoer dat je mee gaat doen en heeeeeel veel succes! Liefs Elise

11,19

Wieke

76,19

Gerda Andriesma

Heel blij dat t.nu goed gaat en succes met de training voor deze run en onderzoek 🍀❤️

16,19

Katie

❤️💪🏻❤️💪🏻

5,00

Sabine Buijsman

31,19

Anonymous

50,00

Fam. Van Houte

Lieve Floor, wat zijn we trots op jou! Blijf zo sterk en genieten van de kleine dingen. Je bent een kanjer! Lieve groetjes en zet m op!! X

TOON MEER