Amanda Van der Wielen

Swim to Fight Cancer | Weert

Ik kom in actie voor Fight cancer

Ter nagedachtenis aan Danny. Als vriendengroep hebben we van dichtbij gevoeld hoe intens het verlies van een vriend is. Het verdriet heeft ons dichter bij elkaar gebracht maar ook pijnlijk duidelijk gemaakt hoe meedogenloos kanker kan zijn. Niet alleen voor degene die ziek wordt maar ook iedereen eromheen. Vooral ook het gezin wat verder moet zonder hun lieve man en papa. Elke dag weer. 

Om geld op te halen voor kankeronderzoek. Dat is heel hard nodig, want nog steeds krijgt 1 op de 2 mensen in Nederland de diagnose kanker. Sponsor mij en help daarmee Fight cancer met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Fight cancer en ik zijn jou heel erg dankbaar. 

My Achievements

Zelf een eerste donatie gedaan

Pagina gedeeld op social media

Blog bericht geschreven

Profielfoto toegevoegd

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan €500

Team gemaakt

Eerste 5 donaties binnen!

Thank you to my Sponsors

16,19

Diane

Mooi initiatief, zwem ze!

10,00

Bartelijne

25,00

Kim Van Pol

Schatje mooi dat jullie dit doen!!!

11,19

Puck Van Beers

TOPPER♥️!!

126,19

Joris

Goed bezig 👍🏼

20,00

Loes

Zet 'm op!

51,19

Curlysuus

Lieve Amanda. Ik doneer graag omdat het zo hard nodig is dat deze ziekte wordt besteden. Het kan zo snel gaan. Het van dichtbij mee te maken is zo vreselijk verdrietig. Alle beetjes helpen.

21,19

Gaby

16,19

Anonymous

31,19

Nadine

We zijn nu al trots op jou! liefs Vincent en Nadine

21,19

Steven Nonnekes

Succes

21,19

Anonymous

Succes!

41,19

Paul Van Van Maaswaal

Hoi lieve Amanda, ‘Yes you can’ Leuk jou te supporten voor dit belangrijke doel

26,19

Sylvie De Vaan

Lieve allemaal, wat een mooi en waardevol initiatief om samen dit verlies te dragen. Wij wensen jullie een bijzonder weekend met ruimte voor een traan, een glimlach en fijne herinneringen ❤️

21,19

Anita D

31,19

Frank Van S.

🙏🏼❤️

20,00

Mari Van Eeten

21,19

Annemiek De Laat

Top Amanda!

20,00

Jochem En Inge

Super mooi initiatief! Succes met de voorbereidingen. Liefs, Jochem & Inge

26,19

Ted

Goed bezig!!! 🏊‍♀️🏊‍♀️🏊‍♀️🏊‍♂️

20,00

Ivo Smits

Veel succes Amanda

21,19

Hilde Hess

Zet hem op!!! Trots op jou

26,19

William

Mooi initiatief, veel succes!

26,19

Geesje

Top actie! Succes met trainen!

TOON MEER