Jaarverslag 2019 online

18 Jun 2020

Het jaarverslag van 2019 staat nu online.

Onze droom is een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is. Om die droom waar te maken halen wij geld op dat wij vervolgens via KWF Kankerbestrijding investeren in kankeronderzoek en preventie. Als organisatie maken wij ook kosten. Denk hierbij aan het zo goed mogelijk helpen van onze actievoerders. Ook willen we dat Swims jarenlang geld kunnen ophalen voor kankeronderzoek en daarom investeren we in een duurzame lange termijnorganisatie. Daarnaast maken wij bijvoorbeeld kosten voor de huur van een kantoor, aanschaf van systemen en databases, werving van nieuwe donateurs en personeelskosten. Wij houden ons bij de salariëring aan de beloningsregels die zijn opgesteld door de branchevereniging Goede Doelen Nederland. Onze kosten houden we zo laag mogelijk, door diensten en producten gesponsord te krijgen.

Jaarverslagen

Alle donaties komen op een jaarrekening. Daarin staan alle inkomsten en uitgaven van Fight cancer. Wij houden ons aan de richtlijnen van het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF). Dat betekent dat er gemiddeld per jaar van iedere gedoneerde euro minimaal 75 cent rechtstreeks naar KWF Kankerbestrijding gaat ten behoeve van kankeronderzoek en preventie. Bijgevoegd vind je onze jaarverslagen. Via het jaarverslag kan je op de pagina met kerncijfers doorklikken naar de jaarrekening. Hier vind je het jaarverslag van 2019.