Ik kom in actie voor Fight cancer
Om geld op te halen voor kankeronderzoek. Dat is heel hard nodig, want nog steeds krijgt 1 op de 2 mensen in Nederland de diagnose kanker.
En helaas is dat ook het geval nu met onze vriendin en hardloopmaatje Marjan. Ze is positief, strijdbaar en is daarom deze mooie actie gestart. Om haar een hart onder de riem te steken loop ik graag met haar mee, samen met de andere vier hardloopmeiden, de 'hurdrinfamkes'.
Sponsor ons team en help daarmee Fight cancer met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker.
Heel veel dank alvast 🙏🏻😘
My Achievements
Zelf een eerste donatie gedaan
Pagina gedeeld op social media
Blog bericht geschreven
Profielfoto toegevoegd
Streefbedrag gehaald
Streefbedrag hoger dan €500
Team gemaakt
Eerste 5 donaties binnen!
Thank you to my Sponsors
€51,19
Claudia Van Oostrum
€31,19
Pieter Gabriels
Zet m op!!
€101,19
Margreet Visser
Dag Liesbeth Wat goed dat je dit doet..Ikbewonder en waardeer dat ten zeerste.Ik wens je heel veel succes bij je loop. Sportieve groet en groetjes ook van Joop
€51,19
Arjan Visser
Zet ‘m op! Een fijn dat je dit doet😘
€31,19
Anonymous
Liefs!!
€31,19
Michelle De Koning
💪🏻💪🏻💪🏻
€101,19
Dick Bisschop
Heel veel succes en plezier
€30,00
Lisette Lisette
Succes Liesje!
€51,19
Sake Vander Woude
50
€21,19
Anonymous
Heel veel succes!
€51,19







Zet ‘m op 👍🏻👍🏻👍🏻