Liesbeth Van der Woude

LoveLife Run | Friesland

Ik kom in actie voor Fight cancer

Om geld op te halen voor kankeronderzoek. Dat is heel hard nodig, want nog steeds krijgt 1 op de 2 mensen in Nederland de diagnose kanker.

En helaas is dat ook het geval nu met onze vriendin en hardloopmaatje Marjan. Ze is positief, strijdbaar en is daarom deze mooie actie gestart. Om haar een hart onder de riem te steken loop ik graag met haar mee, samen met de andere vier hardloopmeiden, de 'hurdrinfamkes'. 

Sponsor ons team en help daarmee Fight cancer met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. 

Heel veel dank alvast 🙏🏻😘

My Achievements

Zelf een eerste donatie gedaan

Pagina gedeeld op social media

Blog bericht geschreven

Profielfoto toegevoegd

Streefbedrag gehaald

Streefbedrag hoger dan €500

Team gemaakt

Eerste 5 donaties binnen!

Thank you to my Sponsors

51,19

Claudia Van Oostrum

Zet ‘m op 👍🏻👍🏻👍🏻

31,19

Pieter Gabriels

Zet m op!!

101,19

Margreet Visser

Dag Liesbeth Wat goed dat je dit doet..Ikbewonder en waardeer dat ten zeerste.Ik wens je heel veel succes bij je loop. Sportieve groet en groetjes ook van Joop

51,19

Arjan Visser

Zet ‘m op! Een fijn dat je dit doet😘

31,19

Anonymous

Liefs!!

31,19

Michelle De Koning

💪🏻💪🏻💪🏻

101,19

Dick Bisschop

Heel veel succes en plezier

30,00

Lisette Lisette

Succes Liesje!

51,19

Sake Vander Woude

50

21,19

Anonymous

Heel veel succes!

51,19

Anonymous

TOON MEER