Marketing partner

Foto TW Steel

Wat levert het op?

Een hogere merkwaarde, loyale en betrokken medewerkers en meer marktaandeel:

"80% van de consumenten zou overstappen naar een ander merk als zij op die manier automatisch een goed doel kunnen steunen." Bron: Cone/Echo Global CR Opportunity Study

Jordy Cobelens, CEO van TW Steel: “Het is erg belangrijk dat er wereldwijd wordt stilgestaan bij kanker. Wij hebben dan ook met veel passie geld ingezameld voor de bestrijding van deze vreselijke ziekte. Dat de ‘Love life’ horloges met zoveel enthousiasme zijn ontvangen is fantastisch. Maar dat we daardoor een mooi bedrag kunnen overhandigen aan Fight Cancer is natuurlijk nog mooier”.

Limore Noach, directeur Fight cancer: “Eén op de drie Nederlanders krijgt kanker. Per uur overlijden er in Nederland vijf mensen aan kanker. De cijfers geven aan dat kanker geen ver van je bed show is. Kanker raakt iedereen. Op dit moment is gemiddeld 61% van alle patiënten na vijf jaar kankervrij. Alleen via preventie en onderzoek kunnen we kanker verder terugdringen en onder controle brengen. Wij zijn dan ook heel blij met de geweldige actie van TW Steel: de 25.000 euro komt via KWF Kankerbestrijding ten goede aan wetenschappelijk kankeronderzoek en preventie”

Voor meer informatie of om meteen in actie komen: neem contact op met Limore: limore@fightcancer.nl