Laat je van je meest sportieve kant zien!

Iets zegt je dat je dit verder moet lezen...

ook al heb je misschien éigenlijk:
a.   een drukbezette agenda.
b.   niet zo veel tijd.
c.   geen zin.
d.   belangrijkere dingen te doen.
e.   elk van bovenstaande antwoorden.
 

Al deze argumenten gaan linea recta de prullenbak in (samen met een heleboel andere dingen) als je plotseling ziek wordt. Onverwachts getroffen door kanker. Dan bepaalt je ziekte opeens je leven. En voor deze mensen maken we dus wél een gaatje in onze agenda, hebben we de tijd en blijkt dat we nu eigenlijk niks belangrijkers hebben dan even deze pagina verder te lezen.  

Dus houd die aandacht vast

We vragen je een stukje van jouw bedrijf te stoppen in de LoveLife run Breda. Een uniek hardloopevent op zondag 20 juni 2021, waar zo’n 25 stoere (ex-)kankerpatiënten hun grens opzoeken door samen met hun naasten en behandelaars 5 km te gaan hardlopen. Met hun inzet halen de runners zoveel mogelijk donaties op voor stichting Fight cancer. Samen zetten we ons in voor een wereld waarin meer mensen beter leven met en na kanker! En met al onze bijdragen, klein of groot, schijnen we samen ons licht op de persoon achter de ziekte en op de behandelaar achter een diagnose.

Laat je dus van je meest sportieve kant zien. We hopen te kunnen rekenen op een mooie bijdrage! Stuur ons vrijblijvend een mailtje via info@loveliferun.nl en we gaan graag met elkaar in gesprek.

Sponsoring in geld of natura

Een klein gebaar of een enorme opsteker? Een geldbedrag, een dienst of goederen? Naast geld zijn ook zeker goederen en/of diensten welkom. Denk hierbij aan de inzet van vrijwilligers voor het event, goodies voor in de goodiebag, materialen voor de opbouw van het evenement, sportkleding, etc. Bij sponsoring in natura maken we samen een inschatting van de geldwaarde van de goederen en/of diensten om te bepalen welk sponsorpakket daarbij past. 

Gelddonaties mogen worden overgemaakt naar NL 63 INGB 0000 000 244 t.n.v. Fight cancer. 

Wat levert mijn bijdrage op?

Centraal tijdens dit event staat het werven van inkomsten voor het KWF en onderzoek naar de oorzaak en impact van behandeling en begeleiding bij patiënten in de leeftijd 18-39 jaar (Adult Young Adolescents, AYA’s). 10% van de geworven fondsen wordt besteed aan een lokaal onderzoek dat een connectie heeft met het Amphia Ziekenhuis. Dit onderzoek gaat over meer bewustwording over het belang van werk bij of na kanker. Voor de LoveLife run halen deelnemers zoveel mogelijk donaties op, maar voor de echte succesgrootte van het event zijn we ook sterk afhankelijk van betrokken sponsors. De sponsorgelden worden namelijk gebruikt om de kosten van het event te dekken, waardoor we zoveel mogelijk geld overhouden om rechtstreeks door te zetten naar stichting Fight cancer. Door te sponsoren zet jouw bedrijf zich dus direct in voor een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer hoeft te zijn!

Wat gaat jouw bedrijf geven?

Een van deze jasjes zit jouw bedrijf vast als gegoten en uiteraard krijg je voor jouw sponsoring ook iets moois van ons terug. 

 Pakket 1 - Vriend: €100 

  • Vermelding op de sponsorpagina

 Pakket 2 - Ambassadeur: €250 

  • Pakket 1
  • Vermelding op de homepage 

 Pakket 3 - Partner: €500 

  • Pakket 1 en 2
  • Vermelding op LinkedIn, Facebook en Instagram
  • Vermelding van bedrijfsnaam op het event

 Pakket 4 - Sponsor brons: €1.000 

  • Pakket 1 t/m 3
  • Vermelding in mailings
  • Vermelding in persberichten (waar mogelijk)
  • Vermelding als sponsor brons op het event

 Pakket 5 - Sponsor zilver: €2.500 

  • Pakket 1 t/m 4
  • Redactioneel artikel op de website
  • Prominente vermelding als sponsor zilver op het event
  • Met logo op eventueel drukwerk/promotiemateriaal op het event

 Pakket 6 - Sponsor goud: €5.000 

  • Pakket 1 t/m 5
  • Prominente vermelding als sponsor goud op het event
  • Promotiestand op het event (als maatregelen rondom Covid dit toelaten)
  • Claim van eventueel drukwerk/promotiemateriaal met logo op het event

 Pakket 7 - Hoofdsponsor: €25.000 

  • Pakket 1 t/m 6
  • Prominente vermelding als hoofdsponsor op de website 
  • Prominente vermelding als hoofdsponsor op het event
  • Met logo op kleding op het event
  • Claim van een van de eyecatchers (bijvoorbeeld finishboog) met logo op het event 

 Pakket 8 - Custommade 

  • In overleg